sjuuuk / a

Hellooo.

Jag har inte alls kunnat sova mycket inatt! Vaknade vid tolv av att jag hade så jääääävla ont i magen. Så ag gick och la mig på soffan  mitt rum, sen somna jag i tio min och vaknade igen därpå att min mage gjorde skit ont. Men då la jag mig i sängen och somna till kl 24:56 kommer jag ihåg. Då skulle jag gå över til andra huset där mamma och pappa sover, men när jag går ut så spyr jag skit mycket, över hela gången lite här och var, tihi. Men då måste jag väcka mamma som måste spola av allt där ute.. och ge mig en hink. Så jag la mig i min lillebrors rum och sov ett litet tag tills min mage gjorde ont igen. Men sen somna jag om till kl sex då lillebror kom -.- . Ajaa. Ska färga utväxten imorgon:) kukul. pusshejpådig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0