/Inez - om dagen

Jag sov hos angie inatt, på morgonen så skulle jag träffa anna men jag fick inte tag på henne så jag typ smsade till alla som hade comviq för ann har inte de så jag kunde inte få tag på henne. haha så jag åkte til blackeberg från stenhamra och sen gick till islandstorget. då gick jag sen till en grill och frågade om en telefon så ringade jag till anna så kom hon dit. sen åkte vi till vällingby och träffade annas kompis. vi kollade på kläder till skolavslutningen. jag hittade en jätte söt klänning på gina för 199 kr. sen åkte jag och anna in till stan och köpte nya skor till mej. sen åkte jag hem och sen dess har jag gjort absolut ingenting !
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0