/Inez- hos Maria

Hejsan allihopa :)
Är hos Maria och vi bakar kärlekmums :D skit gott ! 
Medans vi väntar på att den ska bli klar så äter vi en skit god lasange.
Idag i skolan så har vi haft en sak som heter year level day så vi hade drama de va fett tråkigt men efter lunch så kollade vi på film och drack cola och åt popcorn vi kollade på sandor slash ida den var ganska bra. igår så var hela drama gruppen på dramaten och blev runt visade där. sen så hade vi en paus på två och en halv timma så jag anna och mark åkte  till gamla stan och åt på café kladdkakan, sen gick vi till slussen och kollade på en klänning till skolavslutningen på gina men den som jag skulle köpa fanns inte i min storlek. så vi åkte tillbaka till skolan och var typ utomhus i det varma vädret och gjorde massa drama övningar.. både jag och anna blev brända på axlarna -.- efter de så åkte vi till vällingby och köpte min klänning där. haha sorry för ett långt inlägg idag :p
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0