/Inez - Godermorgon

Hej, nu ska ni få se hur men vecka kommer att se ut
- Måndag leediga :D
- Tisdag sports day (friidrotts dag)
- Onsdag vanlig dag i skolan -.-
- Torsdag lediga :D
- Fredag lediga :D
haha jag har bara en skoldag och sen sportsday som är imorgon då men de ska bara bli kul.
Så va kommer hända idag då ? Jo jag ska åka till spånga och lämna angies grejer till henne dum hon är som lämnar sin biologo bok hema hs mej med flit för att hon inte orkade bära den. hon hr ju faktist prov imorn :p. Sen måste jag försöka at få tg i anna så att de inte blir som de blev igår.. Men hon och Micka lär ju sova ett tag till. Sen ska jag träffa Molly en liten stund på eftermiddagen. Men nu ska jag bara njuuta av mina mackor och min äppeljuice som jag har gjort till frukost
puss


Kommentarer
Postat av: Salta (micka)

Aaaahhhh.... jag döör! Jag vill också ha äppeljuice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gu va sugen jag blev på det nu!<3

Kram Inez!

Salta

2009-05-19 @ 21:18:17
URL: http://salta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0