/angiiieeee..

Hej på dig sötis. Hur mår du? :)

Haha..  yees. Har precis ätit middag. Grillat med sallad, mumms. Cornelias m&p ska väl komma sju halv åtta tror jag och hämta våra soffor, hoppas hon följer med då (A) :). Iaf så var jag i vb idag och letade efter lite söta toppar, men hittade inget -.-, men ett par svarta jeanstights, rosa nagellack och nylonstrumbor blev det bara. Med det är ju sånt som är bra och ha! :) Men seda letade jag efter nya fotbollsskor, men jag är helt fast vid mina som jag har nu! Jag älskar dom! Men ja... dom är sönder :( och mina andra har jag glömt hos ellen.. Men jag har för små fötter vafan, så måste ha barnskor typ.. HAHA. Men ska ta och kolla runt lite här nu :)

puss.



outfit för dagen.

Kommentarer
Postat av: ellen o rebecca

angieee.. vad ska du göra på fredag gumman?<33

2009-05-26 @ 21:03:04
URL: http://everytimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0