/angie. JAG BLIR SÅ JÄVLA SUR..

på folk som går runt och ska säga saker som man gjort så man får så fucking stora problem, speciellt stora människor. Vuxna. Herregud. När man har gjort nått sen är det bortglömt och då tar dom upp det igen och gör det till en så jävla stor sak. Även om det inte är det, så skapar dom problem för oss. Hela denna jävla fucking sak har vi redan uträtt , så ni behöver inte gå och säga till mina päron eller alla i hela världen, okej! Det gäller inte äns er. Ni har inget med det att göra, det är mitt liv. Och vad är det för speciellt med det? åh wow den där lillaa flickan som alltid är så snäll gullig och glad, hur kan hon göra nått sånt, det trodde jag inte. Nej visst. Det kanske du inte trodde. Men lägg dig bara inte in i mitt liv, OKEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0